PR specialist - tlf. 20 99 65 98Nyhedsbrev

Sådan filmer du med smarthphone og tablets

Videoformatet er et ekstremt effektivt kommunikationsværktøj. Læs her, hvad du skal huske, når du laver video og videointerviews med smartphone eller tablet. 1. Vælg billedformat Beslut om du vil filme i vertikalt (på højkant) eller i … [Read more...]

6 tips til video-interview med smartphone

Der er mange grunde til at bruge video-formatet, når du vil kommunikere til dine interessenter. 2 milliarder daglige seere på Youtube og en algoritme på Facebook, der tilgodeser distribution af video, er blot to af dem. 1. Bring emnet frem … [Read more...]

8 trin til dit personlige brand på nettet

Det er på nettet, at folk på et splitsekund vurderer om det er dig, de vil have til at holde foredraget, tatovere armen, kokkerere tre retters-menuen eller skrive teksten til markedsføringsmaterialet. Dit digitale aftryk på internettet er … [Read more...]

Kommunikationsstrategi, der understøtter din forretningsstrategi

Kommunikationsstrategi er kort fortalt "formålsbestemt kommunikation sat i system" og kan dække over hele eller dele af en virksomheds virksomheds interne kommunikation eller den eksterne pr, kommunikation og markedsføring. En … [Read more...]

Pressemeddelelsen – fordi den mest troværdige omtale er tredjepartsomtale

Tredjepartsomtale - som det også kaldes når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed - anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Årsagen er den, at en anden … [Read more...]

  • Royal Greenland
  • Gråkjær
  • Sydbank
  • Bosch
  • Region Nordjylland
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers: