Kommunikationsekspert - 20 99 65 98Nyhedsbrev

Hvorfor er pressemeddelelsen blandt de mest troværdige former for markedsføring?

Tredjepartsomtale – som det også kaldes, når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed – anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Og typisk mere. Årsagen … [Læs mere...]

Hvordan skriver jeg den perfekte pressemeddelelse?

Journalister og redaktører er et travlt folkefærd. Det betaler sig derfor, at formulere pressemeddelelsen, så redaktionen øjeblikkeligt ser historiens potentiale. Udformer du pressemeddelelsen som en avisartikel og medsender nogle gode … [Læs mere...]

Hvordan laver jeg video med mobil og tablet?

Videoformatet er et ekstremt effektivt kommunikationsværktøj. Læs her, hvad du skal huske, når du laver video og videointerviews med smartphone eller tablet. 1. Vælg billedformat Beslut om du vil filme i vertikalt (på højkant) eller i … [Læs mere...]

Hvad skal jeg huske, når jeg video-interviewer med smartphone eller tablet?

Der er mange grunde til at bruge videointerview-formatet, når du vil kommunikere til dine interessenter. 2 milliarder daglige seere på Youtube og en algoritme på Facebook, der tilgodeser distribution af video, er blot to af dem. Video … [Læs mere...]

Hvordan styrker jeg mit personlige brand på nettet?

Lad os bare erkende det. Folk "stalker" os på nettet, når de vil vide, hvem vi "egentlig" er. Det er via et opslag på internettet, at folk på et splitsekund vurderer om det er dig, de vil have til at holde foredraget, tatovere armen, … [Læs mere...]

  • Sydbank
  • Gråkjær
  • Royal Greenland
  • Bosch
  • Region Nordjylland