PR specialist - tlf. 20 99 65 98Nyhedsbrev

Presse PR

… med gennemslagskraft

En pressemeddelelse giver billig og troværdig omtale i de medier, hvor dine kunder i forvejen orienterer sig.

Er den velformuleret og vinklet med relevans for mediets læsere, letter du arbejdet for journalisten og øger dermed chancen for at, det er dit budskab, der bliver bragt.

Jeg hjælper dig med vinkling, formulering, udarbejdelse af presseliste, distribution og opfølgning.

Ring på 20 99 65 98 eller send mig en mail og få en uforpligtende vurdering af din historie: mail@thomasdahlnordlund.dk

Derfor giver pressemeddelelser flere kunder i butikken

Tredjepartsomtale – som det også kaldes, når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed – anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Og typisk mere.

Årsagen er den simple, at en anden part (journalisten) har fundet din historie eller dit produkt interessant for målgruppen. Journalistens interesse for dit pressemeddelelser blåstempler dit budskab som relevant og troværdigt. Kundens parader sænkes, og du har maksimal mulighed for at trænge igennem med dit budskab. I sidste ende vil det andet lige give flere positivt indstillede forretningsforbindelser og flere kunder, der opdager eller husker, at du eksisterer.

Genbrug din pressemeddelelse overalt

Pressemeddelelsen kan “genbruges” i en lang række medier. Eventuelt i let omskrevet form. For eksempel som internt nyhedsbrev, nyhedsbrev til kunderne eller som nyhed på web. Er du smart kombinerer du med links til historien på Facebook, Twitter og Linkedin.

Du får med andre ord rigtig maksimal omtale for pengene, hvis du tænker strategisk og spreder budskabet på så mange platforme som overhovedet muligt.

 

 

 

 

  • Gråkjær
  • Royal Greenland
  • Sydbank
  • Region Nordjylland
  • Bosch
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers: