Kommunikationsekspert - 20 99 65 98Nyhedsbrev

Hvordan tjekker jeg læsbarheden af min tekst? Det korte svar er LIX

LIX er en forkortelse for Læsbarhedsindex og er en klassisk måde til at måle læsbarheden af en tekst. Relevant, hvis du som sælger af et produkt eller service henvender dig til en bred målgruppe. Folk læser dårligere end du aner. Er du for … [Læs mere...]

Hvordan laver jeg automatisk statusopdateringer på tværs af flere sociale medier på een gang? – Hootsuite!

Har du en profil på flere sociale medier - på fx både Facebook, Linked In og Goggle+ - og er du træt af hver gang at skulle logge ind flere steder for at dele dit budskab på flere sociale medier samtidig? Så tilbyder Hootsuite en nem og … [Læs mere...]

Hvordan laver jeg en kommunikationsstrategi, der understøtter min forretningsstrategi?

Kommunikationsstrategi er kort fortalt "formålsbestemt kommunikation sat i system" og kan dække over hele eller dele af en virksomheds virksomheds interne kommunikation eller den eksterne pr, kommunikation og markedsføring. En … [Læs mere...]

Hvorfor er pressemeddelelsen den mest troværdige form for omtale?

Tredjepartsomtale - som det også kaldes når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed - anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Årsagen er den, at en anden … [Læs mere...]

Hvorfor, og hvordan, bruger jeg video i min markedsføring?

Som et gammelt ordsprog konstaterer "siger et billede mere end tusind ord", og tendensen er klar. Video-distributions-kanalen Youtube (med dagligt 2 milliarder besøgende) bliver for flere og flere den foretrukne søgemaskine, når mennesker … [Læs mere...]

  • Bosch
  • Region Nordjylland
  • Gråkjær
  • Royal Greenland
  • Sydbank