PR specialist - tlf. 20 99 65 98Nyhedsbrev

I Brandwashed retter Martin Lindstrøm skytset mod en kynisk reklameindustri, der narrer forbrugerne (dig!) til at forbruge for meget og forkert

Martin Lindstrøm stiller sig  i sin nye bog, Brandwashed, på forbrugerens side. Herfra retter han skytset mod en kynisk reklameindustri, der narrer forbrugerne til at forbruge for meget og forkert. Men i en verden, hvor marketingfolket har … [Read more...]

Video, fordi 25 billeder per sekund siger (langt) mere end tusind ord

Som et gammelt ordsprog konstaterer "siger et billede mere end tusind ord", og tendensen er klar. Video-distributions-kanalen Youtube (med dagligt 2 milliarder besøgende) bliver for flere og flere den foretrukne søgemaskine, når mennesker … [Read more...]

Kan jeg låne andres artikler på nettet og bruge dem på mit eget site?

... lød spørgsmålet fra en af mine bekendte, der havde fået den ellers gode idé at krydre sin salgshjemmeside med artikler, der omhandlede produkter og trends i det pågældende marked. Problem nr. 1 - hvis du kopierer indhold Der er … [Read more...]

Anmeldelse af bogen Business Model Generation – en manual til kreative forretningsudviklere

I Business Model Generation introducerer forfatterne, Osterwalder og Pigneur, forretningsmodellærredet, der kort fortalt er en dynamisk one-page forretningsstrategi, der sikrer at alle medvirkende "taler om det samme" under udviklingen af … [Read more...]

Skabeloner til en effektiv kommunikationsstrategi med aktivitetsplan, målgruppeanalyse, medie- og kommunikationsplan

Det er med kommunikationsstrategi som med rejseplanlægning. Du når langt hurtigere dit mål, hvis du først kigger på et kort og planlægger rejsen i modsætning til blot at starte bilen og køre ud det blå på må og få. Forberedelse betaler sig … [Read more...]

  • Gråkjær
  • Region Nordjylland
  • Sydbank
  • Royal Greenland
  • Bosch
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers: