Kommunikationsekspert - 20 99 65 98Nyhedsbrev

Hvordan tjekker jeg læsbarheden af min tekst? Det korte svar er LIX.

LIX er en forkortelse for LæsbarhedsIndeX og er en klassisk måde til at måle læsbarheden af en tekst. Relevant, hvis du som sælger af et produkt eller service henvender dig til en bred målgruppe. Folk læser dårligere end, du aner. Er du for … [Læs mere...]

Hvordan laver jeg automatisk statusopdateringer på tværs af flere sociale medier på een gang? – Hootsuite!

Har du en profil på flere sociale medier - på fx både Facebook, Linked In og Goggle+ - og er du træt af hver gang at skulle logge ind flere steder for at dele dit budskab på flere sociale medier samtidig? Så tilbyder Hootsuite en nem og … [Læs mere...]

Hvordan søgeoptimerer (SEO) jeg mit website, så jeg bliver fundet på internettet?

Googles søgemaskine har som fornemste formål at binde afsender og modtager af et givent informationsområde sammen. Googles robotter arbejder ud fra en såkaldt algoritme, der indekserer din side og tildeler den relevans ud fra en række … [Læs mere...]

Hvordan laver jeg en kommunikationsstrategi, der understøtter min forretningsstrategi?

Kommunikationsstrategi er kort fortalt "formålsbestemt kommunikation sat i system" og kan dække over hele eller dele af en virksomheds virksomheds interne kommunikation eller den eksterne pr, kommunikation og markedsføring. En … [Læs mere...]

Hvorfor er pressemeddelelsen den mest troværdige form for omtale?

Tredjepartsomtale - som det også kaldes når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed - anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Årsagen er den, at en anden … [Læs mere...]

  • Bosch
  • Royal Greenland
  • Gråkjær
  • Region Nordjylland
  • Sydbank