Kommunikations- og PR-rådgiverNyhedsbrev

Kommunikationsstrategi, der understøtter din forretningsstrategi

Kommunikationsstrategi er kort fortalt "formålsbestemt kommunikation sat i system" og kan dække over hele eller dele af en virksomheds virksomheds interne kommunikation eller eksterne kommunikation og markedsføring. En … [Read more...]

Pressemeddelelsen – fordi den mest troværdige omtale er tredjepartsomtale

Tredjepartsomtale - som det også kaldes når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed - anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Årsagen er den simple, at en … [Read more...]

I Brandwashed retter Martin Lindstrøm skytset mod en kynisk reklameindustri, der narrer forbrugerne (dig!) til at forbruge for meget og forkert

Martin Lindstrøm stiller sig  i sin nye bog, Brandwashed, på forbrugerens side. Herfra retter han skytset mod en kynisk reklameindustri, der narrer forbrugerne til at forbruge for meget og forkert. Men i en verden, hvor marketingfolket har … [Read more...]

Fordi 25 billeder per sekund siger (langt) mere end tusind ord: Youtube

Som et gammelt ordsprog så rigtigt konstaterer, "siger et billede mere end tusind ord". Og taler vi levende billeder, har du mindst 25 billeder per sekund at gøre godt med - og tendensen er klar: Videodistributionskanalen Youtube  (med … [Read more...]

Kan jeg låne andres artikler på nettet og bruge dem på mit eget site?

... lød spørgsmålet fra en af mine bekendte, der havde fået den ellers gode idé at krydre sin salgshjemmeside med artikler, der omhandlede produkter og trends i det pågældende marked. Problem nr. 1 - hvis du kopierer indhold Der er … [Read more...]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers: