Tekstforfatter & PR-rådgiverNyhedsbrev

Hvorfor er pressemeddelelsen blandt de mest troværdige former for markedsføring?

Tredjepartsomtale – som det også kaldes, når en journalist, en ekspert, eller en anden tredjepart skriver om din virksomhed – anslås at være gennemsnitligt 250 % så værdifuld omtale som traditionel annoncering. Og typisk mere. Årsagen … [Læs mere...]

Hvordan skriver jeg den perfekte pressemeddelelse?

Journalister og redaktører er et travlt folkefærd. Det betaler sig derfor, at formulere pressemeddelelsen, så redaktionen øjeblikkeligt ser historiens potentiale. Udformer du pressemeddelelsen som en avisartikel og medsender nogle gode … [Læs mere...]

Hvordan styrker jeg mit personlige brand på nettet?

Lad os bare erkende det. Folk "stalker" os på nettet, når de vil vide, hvem vi er. Det er her, at folk på et splitsekund vurderer om det er dig, de vil have til at holde foredraget, tatovere armen, kokkerere trerettersmenuen eller skrive … [Læs mere...]

Hvordan tjekker jeg læsbarheden af min tekst? Det korte svar er LIX.

LIX er en forkortelse for LæsbarhedsIndeX og er en klassisk måde til at måle læsbarheden af en tekst. Relevant, hvis du som sælger af et produkt eller service henvender dig til en bred målgruppe. Folk læser dårligere end, du aner. Er du for … [Læs mere...]

Hvordan søgeoptimerer (SEO) jeg mit website, så jeg bliver fundet på internettet?

Googles søgemaskine har som fornemste formål at binde afsender og modtager af et givent informationsområde sammen. Googles robotter arbejder ud fra en såkaldt algoritme, der indekserer din side og tildeler den relevans ud fra en række … [Læs mere...]

  • Sydbank
  • Region Nordjylland
  • Royal Greenland
  • Bosch
  • Gråkjær